Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Ερωτικη πολη μερος Β' : Η λιμνη των κυκνων

Πριν απο κανα μηνα στην καθιερωμενη μου απογευματινη βολτα με το ποδηλατο με σκοπο τη γυμναστικη-αναψυχη-φωτογραφηση-παρακολουθηση ηλιοβασιλεματος πετυχα αυτον τον κυκνο, ο οποιος ηταν ολομοναχος. Ειχα δει και πριν απο 2 χρονια για πρωτη φορα στην παραλια της θεσσαλονικης και μου ειχε κανει εντυπωση. Βεβαια τοτε ηταν η γριππη των πουλερικων, οποτε ειχα υποθεσει οτι ηταν αρρωστος και χαθηκε.
Τραβηξα αρκετες φωτο, εκ των οποιων παραθετω μια με ηλιοβασιλεμα.



Ο κυκνος αφου αρνηθηκε να φαει τα αλμυρα μπισκοτα που τον φιλεψα, συνεχισε τη βολτα του στην ερωτικη πολη μας.



Την επομενη μερα τον ειδα να κανει παρεα στις εικαστικες παρεμβασεις των κατοικων της ερωτικης πολης.


Αφου εντυπωσιαστηκε απο την καθαροτητα των νερων του θερμαικου κολπου και την ερωτικοτητα της πολης ο κυκνος την εκανε με αλαφρα πηδηματακια..

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τρελε, πολεμιος της αστυφιλιας και υπερμαχος της αποκεντρωσης πολυ εντονα τελευταια. ετοιμαζεσαι για καπου; και η σχολη; η δουλεια; να σε περιμενω στην επαρχια;
τελος παντων, αν δεν αποδειχθει φωτομονταζ, το πουλιντζερ πες να σου το στειλουν ηδη.

Θόδωρος είπε...

Η αληθεια ειναι οτι εχω πολλες υποχρεωσεις,δουλεια, οικογενεια, καριερα, κλπ, αλλα μολις ξεμπλεξω θα γινω επαρχιωτοπουλο..
Το Πουλο-ιτζερ ειναι καθ οδον..Να σημειωσω οτι εχω αλλες 2 με το ιδιο θεμα που δεν τις ανεβαζω για να μη μου φανε το βραβειο..
Αντε και με το καλο Αυστριακος!

Ανώνυμος είπε...

τρελε τι δουλεια εχω εγω με δαυτοι; θα ειμαι 42χλμ πιο βαθια στη φυση. και μετα κατα το Μάι μερια θα στα πω απο κοντα.

katina_salamaki είπε...

"Ήμουν κι εγώ εκεί". Πάντως χάρηκα που έφυγε ο κύκνος γιατί έτσι αισιοδοξώ πως έκανε μια ανάπαυλα για να ξεκουραστεί πριν συνεχίσει το μεγάλο ταξίδι του...

Ιορδάνης είπε...

Εγώ νομίζω, δηλαδή, δεν είμαι σίγουρος, ε να, ήθελα να πω...
μ' αρέσει η Θεσσαλονίκη. Μπορεί επειδή λείπω. Κι εσένα σου αρέσει διακρίνω. Και διακινδυνεύω να πω πως διαισθάνομαι μια νότα αισιοδοξίας στα γραπτά σου!!

Θόδωρος είπε...

Τι παιρνεις Jordan και νομιζεις πως μου αρεσει? Δεν εχω ζησει και αλλου αλλα για Ελλααδα καλα ειναι νομιζω χωρις να μαι και σιγουρος..

Ιορδάνης είπε...

Έλα Κέρκυρα και θα καταλάβεις...